Dzisiejsi klienci stają się coraz bardziej świadomi, a tym samym bardziej wymagający. Technologie rozwijają się w olbrzymim tempie, dostarczając wciąż nowe urządzenia i możliwości. Doba natomiast wydaje się coraz krótsza – trudno znaleźć czas na rzetelne wypełnianie wszystkich gromadzących się obowiązków. Kto z nas nie szuka idealnego rozwiązania, takiego, które pozwoli dobrze wykonywać swoją pracę, do tego rozwijać się, doskonalić i jeszcze znaleźć choć chwilę dla siebie?
Kliniki i gabinety kosmetologiczne coraz częściej sięgają po system do zarządzania. Profesjonalne i przystosowane do wymagań branży oprogramowanie to dostęp do wielu usprawnień, które znacząco zmieniają funkcjonowanie biznesu. Jeśli zastanawiasz się, czy Twój gabinet potrzebuje takiego oprogramowania, poniższe argumenty pomogą Ci podjąć decyzję.
Pełna wiedza o zabiegach
Karty klientów w gabinetach i klinikach to często rozbudowane kartoteki. W segregatorach znajdują się zdjęcia, wyniki badań, opisy leczenia lub zabiegów. Przechowywanie i zabezpieczanie informacji (często poufnych) stają się wyzwaniem. To pierwszy z obszarów, w których warto zastosować system. Do elektronicznej karty klienta można dodać niezliczoną ilość załączników: zdjęcia (np. przed zabiegiem i po nim), skany, szczegóły wykonanych zabiegów, opisy zaleceń medycznych itp. W komputerze znajdować się będzie dokładna historia wizyt, a to pozwoli śledzić postępy leczenia. Wszystkie informacje będą w jednym miejscu, odpowiednio zabezpieczone i chronione, a wgląd w nie będą mieć wyłącznie uprawnieni pracownicy.
Usatysfakcjonowany klient
Satysfakcja klienta jest dziś na wagę złota – głównie dlatego, że to właśnie zadowoleni klienci chętnie polecają miejsce swoim znajomym, zapewniając mu tym samym nowych gości. Ale to nie jedyny powód. W klinikach i gabinetach jeszcze bardziej niż zadowolenie liczy się zaufanie i wiara klienta w to, że trafił w odpowiednie ręce. Wspomniana wcześniej karta klienta pozwoli kosmetologowi czy lekarzowi być zawsze doskonale przygotowanym do wizyty, znać każdy detal z historii pacjenta i pamiętać nie tylko fakty medyczne, ale również takie drobiazgi, jak ulubiony napój rozmówcy czy imię jego dziecka. Te z pozoru błahe informacje potrafią mocno wpłynąć na relacje i zbudować dobrą opinię w oczach klienta.
Oszczędność czasu
Prowadzenie gabinetu czy kliniki wiąże się z ogromną liczbą obowiązków, nie zawsze związanych z samym wykonywaniem zabiegów. Mowa tu o obsłudze klientów, zarządzaniu pracownikami, działaniach marketingowych, analizie finansowej itp. Wielu z nich nie sposób pominąć, ale sporo to rutynowe zajęcia, które można częściowo bądź całkowicie zautomatyzować, oszczędzając tym samym cenny czas – swój lub pracowników. Usprawnienie pracy to jeden z elementów, za który z pewnością docenimy system. Przydatnych funkcji jest wiele: automatyczne przypomnienia o kolejnej wizycie, rezerwacja online, automatycznie tworzona historia klienta, system ocen i komentarzy, kontrola magazynu i produktów, wyliczanie prowizji pracowników, marketing automatyczny – a to tylko wybrane możliwości.
Kontrola sytuacji
Każdy właściciel i menedżer gabinetu szczególnie ceni sobie możliwość szybkiej kontroli czy sprawdzenia kondycji biznesu. Liczby i statystyki, choć to na ogół mało lubiany obszar, mogą powiedzieć wiele na temat aktualnych wpływów, rentowności, powracalności klienta czy też poziomu obsługi. W dobrym systemie wszystkie raporty tworzone są automatycznie. W kilka minut można sprawdzić interesujące nas dane, czy to z obszaru obsługi klienta, czy pracy personelu. System umożliwia zarówno kontrolę bieżącej sytuacji, jak i szybkie prognozowanie przychodów. W efekcie zarządzanie zespołem czy decyzje inwestycyjne podparte są liczbami i faktami, a nie tylko intuicją.
Profesjonalne oprogramowanie to znacznie więcej przydatnych funkcji i rozwiązań, które sprawdzą się w każdym obszarze funkcjonowania gabinetu. Aby bliżej zapoznać się z możliwościami, wystarczy wejść na stronę www.versum.pl, założyć 14-dniowe, bezpłatne konto testowe i samodzielnie wypróbować system.
Źródło: VERSUM