Rusza platforma informacyjna dla branży medycyny estetycznej

30 wrześnie po raz pierwszy można mieć dostęp do portalu Rynekestetyczny.pl. Powstanie nowej platformy informacyjnej dla branży medycyny estetycznej nieprzypadkowo zbiega się z datą rozpoczęcia XI Kongresu Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging.

Jak tłumaczy Andrzej Kołacz, szef marketingu nowego portalu, zależało mu na tym, żeby właśnie na kongresie PTMEiAA dotrzeć do lekarzy i firm z informacją o możliwości współpracy z nowym medium.

– Powstanie portalu przygotowujemy już od jakiegoś czasu. Chcemy teraz , żeby lekarze oraz firmy z branży ocenili na kongresie naszą pracę i zgłaszali do nas uwagi – tłumaczy Andrzej Kołacz. – Rozważymy wszystkie, także te bardzo nieprzychylne komentarze – dodaje.

Pomysł lekarza

Redaktor portalu, opowiada, że na pomysł stworzenia takiej platformy wymiany doświadczeń, ale dotyczących praktycznego wymiaru prowadzenia gabinetów, naprowadził go, podczas jednego z wywiadów, dr Andrzej Ignaciuk – prezes Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging.

– Okazało się, że o ile na gruncie naukowym PTMEiAA zapewnia możliwość wymiany doświadczeń między lekarzami, to już w sferze ekonomicznej, prawnej, w sferze praktyki prowadzenia gabinetów brakuje takiego medium – tłumaczy.

Twórcy portalu wyjaśniają, że będę dostarczać lekarzom wiarygodne informacje związane z ich działalnością. Chodzi zarówno o rozwiewanie wątpliwości formalnych, czy prawnych, jak i o informacje biznesowe z firm, z rynku, czy wreszcie opisywanie doświadczeń samych lekarzy w pracy różnymi narzędziami.

Najważniejsza jest odpowiedź

– Nie ukrywam, że zależy nam bardzo na oddźwięku ze strony lekarzy, a także firm – mówi naczelny portalu. – Przyjmuję wszelkie sugestie od lekarzy i firm dotyczące tematów, które powinny pojawić się na portalu – zapewnia redaktor.

Dodaje, że język, którym będą się posługiwać dziennikarze piszący w Rynekesteyczny.pl będzie przystępny.

– Będziemy chcieli uniknąć hermetyczności języka, w którą popada wiele naukowych mediów. Zależy nam na tym, żeby informacje z portalu mogli czerpać lekarze, ale także mogli tam zajrzeć zwykli użytkownicy Internetu – tłumaczy Andrzej Kołacz.

Warto współpracować

Twórcy portalu nie ukrywają, że spodziewają się dużego zainteresowania projektem, zarówno ze strony lekarzy, jak również potencjalnych pacjentów.

– W pierwszych dniach funkcjonowania strony na Facebooku zyskaliśmy ponad 60 fanów – informuje Andrzej Kołacz. Według niego świadczy to o dużym zainteresowaniu tą tematyką w sieci. Dlatego, jak podkreśla Kołacz, warto się załapać na promocję na portalu Rynekestetyczny.pl.

– Zapraszam do kontaktu ze mną i do zapoznania się z możliwościami promocji na portalu – mówi Andrzej Kołacz.


Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>