Pierwszy w Polsce zabieg z użyciem nowego neuromodulatora relaksacji zmarszczek stał się faktem. Relaksacja zmarszczek nabrała nowego wymiaru
Drugi weekend grudnia zeszłego roku stał się już oficjalnie początkiem nowej ery w kontekście zabiegów medycyny estetycznej w Polsce. 11 i 12 grudnia miały miejsce pierwsze podania nowego neuromodulatora zmarszczek. Aż pięciu wybitnych lekarzy medycyny estetycznej i ekspertów Off Label – lek. Edyta Adamczyk – Kutera, lek. Barbara Walkiewicz – Cyrańska, dr hab. n. med. Joanna Czuwara, lek. Magdalena Korwin oraz lek. Krzysztof Widerkiewicz spotkało się w jednym miejscu, by wykonać przełomowy zabieg z użyciem nowatorskiej substancji gotowej do podania. Jest to pierwszy taki produkt na rynku.
Przełom w medycynie na wyciągnięcie ręki
Wprowadzenie na rynek nowego neuromodulatora to długo oczekiwany, kamień milowy w medycynie estetycznej. Efekty zabiegu relaksacji zmarszczek są szybko widoczne, a sam zabieg jeszcze bardziej skuteczny. Lepsza precyzja podania produktu oraz zwiększone bezpieczeństwo da pacjentom możliwość odzyskania pewności siebie, zadowolenia ze swojego wyglądu i lepszego samopoczucia. Produkt nie zawiera laktozy, a w jego przygotowaniu nie użyto substancji pochodzenia ludzkiego i zwierzęcego.
Przyszłość zaczyna się już dziś
– Nowy neuromodulator to odpowiedź na dzisiejsze potrzeby naszych pacjentów: dzięki lepszej precyzji, mogę zaoferować im najlepsze efekty. Niezwykła wygoda podania, szybkość zabiegu
i doskonałe rezultaty sprawiły, że od dziś relaksacja zmarszczek z użyciem tego produktu na stałe wpisze się w moją praktykę lekarską. Jako lekarz dermatolog zajmujący się medycyną estetyczną wiem, że dobrze przeprowadzony zabieg poprawia zarówno samopoczucie pacjentów, jak i buduje ich pewność siebie – mówi lek. Barbara Walkiewicz-Cyrańska, Off Label Expert.
Pewność siebie na własnych zasadach
Premiera najnowszego produktu jest częścią ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej “Twoja Pewność Siebie. Twoje Zasady”. Jej tematem jest pewność siebie i sposoby, jak ją osiągnąć, celem natomiast zachęcenie Polaków do szukania własnej drogi dla poprawy ogólnej samooceny – bo każdy z nas sam powinien decydować o tym, co sprawia, że ma wysokie poczucie własnej wartości. Celem kampanii jest “odczarowanie” medycyny estetycznej i pokazanie, że odpowiednio dobrane zabiegi wykonywane przez lekarza specjalistę, są bezpiecznym oraz skutecznym sposobem na poprawę dobrostanu psychicznego i zwiększenie pewności siebie.
PL-ANT-2100025
Chcesz wiedzieć więcej?
Ten i wiele innych ciekawych artykułów nt. medycyny estetycznej do przeczytania w numerze „Rynku estetycznego”.
Prenumeratorów zapraszamy do korzystania z e-WYDANIA