Europejska Agencja Leków i Główny Inspektorat Farmaceutyczny ostrzegały przed podróbkami popularnego leku Ozempic. Piszemy o grupie nowych medykamentów które, szczególnie w USA, uznawane są za przełomowe w walce z otyłością. W rozmowie z “Rynkiem estetycznym” Jan Szulc, odpowiedzialny za wyroby medyczne w URPL, precyzuje co jest informacją a co reklamą. W numerze Główny Inspektorat Sanitarny ostrzega, że botoks to nie kosmetyk, Naczelna Rada Lekarska odnosi się do nieetycznego reklamowania się a radca prawny przygotowuje opinię dla resortu zdrowia na temat kosmetologii. Lekarze dzielą się doświadczeniami w radzeni sobie z powikłaniami oraz technologiami. Zapraszamy do lektury.
- Zarządzanie gabinetem: 5 mln kary za reklamę
- Penis i nici: nie długość a grubość
- Technologia: depresja osiemnastolatki
- Medycyna estetyczna: oporność na toksynę