Farewell™ Skin Problems, czyli Pożegnaj problemy skóry – pod takim hasłem Croma Pharma zorganizowała pod koniec czerwca spotkanie prasowe. Z kolei Laboratoires Vivacy zaprezentowało w Warszawie nową linię dermokosmetyków – Vivacy Beauty. W spotkaniu z dziennikarzami wziął udział m. in. Denis Couchourel – dyrektor R&D Laboratoires Vivacy Paris
W trakcie spotkania prasowego Croma Pharma, które odbyło się 23 czerwca w znanej, stołecznej restauracji Sen Warsaw, usytuowanej nad samym brzegiem Wisły, zaprezentowano nową markę dermokosmetyków Farewell™. Natomiast 10 czerwca w hotelu Raffles Europejski Warsaw miała miejsce prezentacja najnowszej linii dermokosmetyków Vivacy Beauty. (Na zdjęciach: powyżej – Kinga Burzyńska, Roma Gąsiorowska, dr Marta Bagłaj, dr Małgorzat Bagłaj, prof. Barbara Zegarska, Katarzyna Potocka; poniżej – Anna Okruszko, Denis Couchourel, Joanna Szendzielorz)
5 rodzajów serum na różne problemy
O nowej linii produktów opowiadali cenieni lekarze prof. Barbara Zegarska, prezes Sekcji Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego oraz dermatolog Małgorzata Bagłaj, założycielka Centrum Dermatologii Estetycznej „Bagłaj” we Wrocławiu oraz lek. med. Marta Bagłaj-Oleszczuk.
Nowa marka dermokosmetyków Farewell™ obejmuje 5 serum, każde ukierunkowane na inny problem skóry. Powstały w oparciu o ponad 40 letnie doświadczenie firmy Croma w farmacji oraz produkcji kwasu hialuronowego. Receptura każdego produktu opiera się na kwasie hialuronowym oraz skrupulatnie dobranych składnikach aktywnych.
Wszystkie dermokosmetyki są wegańskie, bezzapachowe i utrzymane w trendzie „Clean Beauty”, czyli bezpieczne dla środowiska.
Pielęgnacja codzienna i pozabiegowa
W skład linii dermokosmetyków Vivacy Beauty wchodzi sześć produktów, które stanowią podstawę codziennych rytuałów pielęgnacyjnych, a także pielęgnację uzupełniającą po zabiegach z zakresu medycyny estetycznej. Gość specjalny spotkania Denis Couchourel – dyrektor R&D Laboratoires Vivacy Paris – mówił, że w na starzenie się skóry składa się wiele procesami i tłumaczył, że zmienia się zarówno jakość skóry, jak i jej objętość.
– Naszą motywacją było stworzenie produktów, które odpowiedzą na zmieniające się oczekiwania naszych pacjentów. Tak we współpracy z lekarzami z całego świata zrodził się pomysł na Vivacy Beauty, którego formulacje opracowaliśmy w laboratorium Vivacy – opowiadał Denis Couchourel. Przybliżył budowę i działanie kompleksu VIVASÔME®, podkreślając innowacyjne podejście Vivacy do transportu substancji aktywnych w głąb skóry przy wykorzystaniu liposomu, którego budowa jest podobna do struktury naturalnej warstwy hydrolipidowej i pomaga w penetracji składników aktywnych.
– Tworzymy markę bliską ludziom, dlatego do kampanii postanowiliśmy podejść innowacyjnie. Dzisiaj Klienci oczekują od nas przede wszystkim autentyczności. Postanowiliśmy pokazać prawdziwe twarze osób, które stoją za marką i identyfikują się z oferowanymi przez nas produktami – mówiła Joanna Szendzielorz, prezes Laboratoires Vivacy Polska. Z kolei dermatolog dr n. med. Anna Okruszko opowiedziała o tym jak ważna jest codzienna pielęgnacja w ramach domowych i gabinetowych rytuałów a także co możemy zrobić by zapobiec starzeniu się skóry.
Źródło: rynekestetyczny.pl/Croma Pharma, Vivacy