Pierwszy taki zabieg w Polsce

Pierwszy w Polsce zabieg z użyciem nowego neuromodulatora  relaksacji zmarszczek stał się faktem. Relaksacja zmarszczek nabrała nowego wymiaru

Lekarz Krzysztof Widerkiewicz wykonuje po raz pierwszy zabieg nowym neuromodulatorem relaksującym zmarszczki Fot. Galderma

Drugi weekend grudnia zeszłego roku stał się już oficjalnie początkiem nowej ery w kontekście zabiegów medycyny estetycznej w Polsce. 11 i 12 grudnia miały miejsce pierwsze podania nowego neuromodulatora zmarszczek. Aż pięciu wybitnych lekarzy medycyny estetycznej i ekspertów Off Label – lek. Edyta Adamczyk – Kutera, lek. Barbara Walkiewicz – Cyrańska, dr hab. n. med. Joanna Czuwara, lek. Magdalena Korwin oraz lek. Krzysztof Widerkiewicz spotkało się w jednym miejscu, by wykonać przełomowy zabieg z użyciem nowatorskiej substancji gotowej do podania. Jest to pierwszy taki produkt na rynku.

Przełom w medycynie na wyciągnięcie ręki

Wprowadzenie na rynek nowego neuromodulatora to długo oczekiwany, kamień milowy w medycynie estetycznej. Efekty zabiegu relaksacji zmarszczek są szybko widoczne, a sam zabieg jeszcze bardziej skuteczny. Lepsza precyzja podania produktu oraz zwiększone bezpieczeństwo da pacjentom możliwość odzyskania pewności siebie, zadowolenia ze swojego wyglądu i lepszego samopoczucia. Produkt nie zawiera laktozy, a w jego przygotowaniu nie użyto substancji pochodzenia ludzkiego i zwierzęcego.

Przyszłość zaczyna się już dziś

Nowy neuromodulator to odpowiedź na dzisiejsze potrzeby naszych pacjentów: dzięki lepszej precyzji, mogę zaoferować im najlepsze efekty. Niezwykła wygoda podania, szybkość zabiegu  
i doskonałe rezultaty sprawiły, że od dziś relaksacja zmarszczek z użyciem tego produktu na stałe wpisze się w moją praktykę lekarską. Jako lekarz dermatolog zajmujący się medycyną estetyczną wiem, że dobrze przeprowadzony zabieg poprawia zarówno samopoczucie pacjentów, jak i buduje ich pewność siebie – mówi lek. Barbara Walkiewicz-Cyrańska, Off Label Expert.

Pewność siebie na własnych zasadach

Premiera najnowszego produktu jest częścią ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej “Twoja Pewność Siebie. Twoje Zasady”. Jej tematem jest pewność siebie i sposoby, jak ją osiągnąć, celem natomiast zachęcenie Polaków do szukania własnej drogi dla poprawy ogólnej samooceny – bo każdy z nas sam powinien decydować o tym, co sprawia, że ma wysokie poczucie własnej wartości. Celem kampanii jest “odczarowanie” medycyny estetycznej i pokazanie, że odpowiednio dobrane zabiegi wykonywane przez lekarza specjalistę, są bezpiecznym oraz skutecznym sposobem na poprawę dobrostanu psychicznego i zwiększenie pewności siebie.

PL-ANT-2100025

Chcesz wiedzieć więcej?

Ten i wiele innych ciekawych artykułów nt. medycyny estetycznej do przeczytania w numerze „Rynku estetycznego”.

Prenumeratorów zapraszamy do korzystania z e-WYDANIA

Zamów: Prenumerata

Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>