Marka wypełniaczy “Princess” firmy Croma Pharma zmienia nazwę na “saypha” – dowiedzieliśmy się podczas konferencji prasowej zorganizowanej pod koniec stycznia w Hotelu Europejskim Warszawie. Co więcej Croma zamierza jeszcze w tym roku wprowadzić na rynek nową markę toksyny botulinowej
Croma-Pharma GmbH, działająca w 70 krajach świata, realizuje plan ujednolicenia różnych marek w ramach swojego portfolio produktów estetycznych. Należąca do linii produktów z kwasem hialuronowym marka “Princess” zostanie stopniowo zamieniona na rynkach międzynarodowych na markę “saypha”.
Jak tłumaczyła podczas konferencji prasowej Katarzyna Potocka, szefowa Croma Polska, dochodzi do rebrandingu w związku z wejściem firmy na rynek amerykański (uzyskanie zatwierdzenia FDA), jak również w związku z przekształceniem z przedsiębiorstwa sprzedającego produkty medyczne w firmę farmaceutyczną. – Jest to dla nas przełomowy krok – mówiła Katarzyna Potocka.
Wypełniacze i toksyna
Katarzyna Potocka zdradziła, że w czwartym kwartale tego roku Croma będzie wprowadzać na rynek nową markę toksyny botulinowej. – Jest to dla nas ogromna szansa. Staramy się skorzystać z niej najlepiej jak potrafimy – mówiła.
Jak czytamy w komunikacie prasowym konieczność rebrandingu stała się priorytetowa ze względu na trwający proces globalizacji firmy Croma z jednej strony i postępujące procedury zatwierdzania przez FDA toksyny botulinowej firmy Hugel o nazwie Botulax z drugiej.
Firma Croma licencjonowała produkt Botulax od koreańskiego producenta toksyn Hugel Inc. na rynek europejski, a ostatnio założyła spółkę joint venture z Hugel Inc., aby wspólnie opracowywać i dystrybuować wypełniacze na bazie kwasu hialuronowego firmy Croma oraz produkty posiadające chronioną nazwę pochodzenia (PDO) wraz z produktem Botulax w USA, Kanadzie, Australii i Nowej Zelandii.
Znane produkty pod nową nazwą
Na temat rebrandingu wypowiadał się w oficjalnym komunikacie dyrektor zarządzający firmy Croma – Andreas Prinz: – Zamieniając Princess na saypha tak naprawdę realizujemy jednocześnie kilka różnych celów. Przede wszystkim Princess nie jest marką posiadającą możliwość dopuszczenia do obrotu na wszystkich naszych obecnych i przyszłych rynkach. Ponadto saypha jest tożsama z firmą Croma w ujęciu uniwersalnej marki firmowej, wprowadzonej w 2017 roku, z której wykorzystaniem każdy produkt może być udoskonalany i wprowadzany na dowolny rynek na świecie z ujednoliconym wyglądem i poczuciem przynależności do marki – wyjaśniał.
Według niego w trakcie postępującego procesu umiędzynarodowienia, ten ustandaryzowany wizerunek firmy, ukierunkowany na grupę docelową, czyli specjalistów medycznych, staje się absolutnie niezbędny. – Wprowadzając saypha tworzymy silną globalną markę produktu HA Filler, który jest synonimem kompleksowej jakości, niezawodności i skuteczności medycznej – podsumowywał Andreas Prinz.
Katarzyna Potocka podczas styczniowej konferencji prasowej podkreślała, że pod marką saypha kryją się dobrze znane i bezpieczne produkty. – Zapamiętacie Państwo nazwę saipha równie łatwo, jak naszą poprzednią Princess – mówiła.
Założona w 1976 roku austriacka firma rodzinna Croma-Pharma GmbH specjalizuje się w przemysłowej produkcji strzykawek z kwasem hialuronowym do zastosowań z zakresu estetyki medycznej, okulistyki i ortopedii. Obecnie firma zarządza 12 międzynarodowymi firmami handlowymi i dystrybuuje swoje produkty w ponad 70 krajach.
Oprócz szerokiej gamy wypełniaczy, pochodzących z własnego zakładu produkcyjnego, firma Croma sprzedaje na najważniejszych strategicznych rynkach produkty posiadające chronioną nazwę pochodzenia (PDO), system osocza bogatopłytkowego (PRP) i zindywidualizowaną technologię pielęgnacji skóry.
Źródło: rynekestetyczny.pl/Croma Pharma
Konna napisał:
powiększałam usta preparatem saypha. no i efekt WOW. Nic nie przesadzam.